Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
21. Oktober 2008 2 21 /10 /Oktober /2008 14:25

      filistin455iv.jpg

YAŞAMAK İSTİYORUM BENDE YAŞAMAK!!


Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Yaşamak, Anam-Babam yanımdayken yaşamak

Yaşamak, ağlamadan bir gün olsun yaşamak

Yaşamak – Yaşamak – Yaşamak – Yaşamak

 

Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Gökyüzünde füze değil, kuş görerek yaşamak

Yaşamak, kurşunların sesleriyle değil de

Ezan sesine uyanarak yaşamak

 

Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Tek bacakla değil de, tüm vucudla yaşamak

Mayınlara basmadan bir kez olsun yaşamak

İstiyorum abiler, bende bende yaşamak

 

Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Yaşamak, kış gününde sobamızın başında

Avuçlarımı açarak istiyorum ısınmak

Çadırlarda değil de, yuvamızda uyanmak

 

Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Bana attıkları bombalarla değil de

Annemin aldığı bebeğimle oynamak

Oynamak istiyorum bende bende oynamak

 

Yaşamak istiyorum bende bende yaşamak

Yaşamak, kardeşlerim yaşıyorken yaşamak

Beraberce gülüp gülüp oynayarak yaşamak

Söyleyin benim hakkım değil mi yaşamak

 

Ben kimlere ne yaptım ki, yaşım daha kaç

Başka çocuklar tok gezerken benim karnım aç

Suçum Filistinli olmaksa gurur duyarım

Gerekirse oynamam, gerekirse aç yatarım

 

Ama şunuda bilin ki, müslümanım diyenler

Mazlumların dertleriyle dertlenmeyenler

Yetimlerin MUHAMMED’i yeter onlara

Siz yaşatmadınız bizi, şikayetim Kahhar’a

 

M.Fatih

28.08.2006


Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

S
bu resmide cok iyi biliyorum...nefretimi kabartan bi kare...
Antworten

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien