Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
10. August 2009 1 10 /08 /August /2009 12:51

 

 

 

 

 


GÖNLÜMÜN SULTANINA (1)

 

Destân olmuş dillere Leylâ ile Mecnûn

Mısrâlarda övgüler, Ferhât ile Şirine

Benim bu sevdam ise târihe ikram olsun

Canân-ı Cân dan bildim, rastlanmadı böylesine

 

 İçimde bir yanardağ, gönlümde volkan oluştu
Patlasam, lâvlarım anlatırmı beni sana?
Bu mısrâlarda dilim değil kalbim konuştu
Bu kalem, bu şiir, anlatırmı beni sana?

 

 Adını kalbime nakşettim yârim senin
Toplasam gülleri senin ter kokun etmez
Baktığında, gönlümü parçaladığın gözlerin
Bin yıl seyretsem onları vallahi bana yetmez

 

 Düşlerimi süsledin o tatlı bakışınla

Âmâ oldum göremem senden başkasını

Yüreğim yansada gün be gün senin nârınla

Yanıp kül olsam sevemem senden başkasını

 

Yoluna güller sersem, toz olsam ayağına

Kabûl edermisin beni acaba kölen olsam

Adını duymak bile haz veriyor bana

Bir nebze nazâr etsen, gâm yemem ateşte yansam

 

Çölde ki serâp değil, gönlümde ki sultân ol

Susamışım sana, âb-ı aşktan içir bana

Sana iltica etmek, göster acep hangi yol

Ârife târif ne hâcet, vuruldum anlasana

 

Yağan karlara seslendim, akan yağmurlara

Ne olur götürün beni sel olunda yârime

Mümkün olsada heyhât otursam bulutlara

Uçursalar beni sevdiğim o nâdideme

 

Mehtâp’ın nûru yüzüne vurmuş kamaştı gözüm

Yıldızlara sordum seni; bekle dediler

Her seher vaktinde seni arar divâne gönlüm

Bülbüllere sordum seni; bekle dediler

 

Sana kavuşmak ahirete kalmaz inşâllah
Kabûl etmen için lütfet ne yapmam gerek?
Tutuşmuşum sana aşkından ölsemda billâh
Emrine âmâdeyim söyle; ölmem mi gerek?

 

 O halde canım fedâ olsun

Yeter ki gönlün hoş olsun


BİTANEM!!!

M. Fatih
20.07.2003

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Y
<br /> bu blogun acemisiyim aslinda! ama ilerleyen zamanlarda türkce makalerler iceren yazilarla sizler gibi okursever dostlarla kendi dilimle yazisiyor olmak isterim...<br /> <br /> sevgilerimle Fatih kardesim<br /> hersey gönlünce olmasi dileklerimle<br /> <br /> yakup icik almanya<br /> <br /> <br />
Antworten

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien