Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
27. Oktober 2013 7 27 /10 /Oktober /2013 13:20

AŞKIM EFENDİM

Cezbine giriftârım, elzemdir aşkım
Her cemrene gülzârım, mübremdir aşkım
İltifâta ne hâcet, nûr'u efşân'a
Nâçizin nazârında, Sen billûr aşkım

Visâle intizârım, vuslata aşkım
Ervâhım ile nârım, zülâldir aşkım
Ey güzîde dilberim, ey nazârgâhım
Gönlümün dîl-rûbâsı cevâhir aşkım

Bâdı sabâlar sensiz hicrânda aşkım
Leblerim arzudadır âb-ını aşkım
Bu "ser" kıldan incedir zulfikârına
Hâk-ı pâyin olayım, Bedir'de aşkım

Uzlete tasâvvurum, zinhârdı aşkım
İkbâlin mahmûr etti, gümânım aşkım
Hâdimi Ravzân olsam,seni koklasam
Hilkatim âlâ'laşır, reyyân'la aşkım

Muhabbetine muhtaç, mecnûnun, aşkım
Ülfetin mukaddestir, sürûrum aşkım
Müzeyyen dergâhında, nûrunla gark'ım
Fevkine heybetine, düçârım aşkım

Rahmetellil âlemin, senâi aşkım
Hicretine namzetim, Yesrib'e aşkım
Medâr-ı iftiharı iki cihânın
Meftûn âlem sana, ben sana aşkım

Mübarek tevellüdün şâd etti aşkım
İntikalin teşrifin yâd etti aşkım
Ey Medine'nin şâhı, serdârı âlem
Ehlen, ehlen ve sehlen Müşerref aşkım

Huzûruna hicâbla, vâsılım aşkım
Şefaate muhtâcım, sultanım aşkım
Ahmedim-Muhammedim, aşkım efendim
Elf-u elf-i salâtin aleyke aşkım
Elf-u elf-i selâmin aleyke aşkım
....................
SALLALLÂHU ALEYHİ VESELLEM

M. Fatih

www.m-fatih.de

 

A-k-m-Efendim.jpg

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien