Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
6. November 2012 2 06 /11 /November /2012 00:01

622785_4489445110706_1945744663_o-Kopie-1.jpg

 

Çileden çıktım,
Sözüm "O"nlara..

Su yüzüne çıktılar adı dinsiz köpekler
Sanatçı geçinipte Allah'a küfredenler
Kininizden geberin kudurun kuduz olun
Musallâ'ya gelmeyin fosiptiğe siz leşler

Yaptıkları sanat mı kıçlarında kaçakmı
Ne zannederki bunlar, kendisini adammı
Şeyimin şey ettiği, Ne içersiniz böyle
Sizi sarhoş kafalar su yerine şarap mı

Kiminin boynuzuna takiliyor başörtüm
Kimini hortlatıyor tesettürlü görüntüm
"Gezen" pezevenklere "Yılmaz"
fahişelere
"Akan" şerefsizlere "Zeki" puştlara sözüm

Çehreniz domuz gibi cehennem odunları
Lehçeniz lağım gibi firavun torunları
Bu mahalle Müslüman salyangoz satamazsın
Geri kalmış kafalar taşdevri çocukları

Haydi haydi durmayın kendi çöplüğünüze
Mao'cu Stalin'ci Lenin'ci köyünüze
Zamansız da ötmeyin tavsiyemi dinleyin
Döktürmeden suyunu Kibritin kökünüze....

Size yazacam diye gece uykusuz kaldım
Rahat ol koçum dedim uçkuruma bağladım
Sonra şöyle güzelce daldım uyuklamaya
Hızımı alamadım rüyada bile saydım....

........Hak ettiniz ama......

M. Fatih

05.11.2012

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien