Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
9. Januar 2009 5 09 /01 /Januar /2009 14:33

 

 


GAZZE YANIYOR


Gazze alev alev yanıyor yanıyor

Analar feryadda, çocuklar ölüyor

Kundakta ki bebekler yetim kalıyor

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 

Filistinimde kuşlar ötemez oldu

Gazzede Lalem Gülüm açamaz oldu

Kış gününde ocaklar tütemez oldu

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 

 

Apaçiler kıyarken Muhammedime

Ölüm kusarken namlular Sümeyyeme

Sahip çıkamadım Ahmed`e Ayşeme

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 

 

Yetindik zulmü tv den izlemekle

Günümüzü geçirdik vah tüh demekle

Olmuyor bu işler kahrolsun demekle

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 

Boğuşurken Gazze siyonist köpekle

Üç bucuk soysuz ipsiz yahudi piçle

Kandırdık kendimizi oof oof demekle

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 

 

Ateş düştüğü yeri yaktı maalesef

Bin yıl yaşasın dedik YILAN maalesef

Olan Filistinlime oldu maalesef

Yazık yazık benim müslümanlığıma

Yazıklar olsun benim insanlığıma

 M.Fatih
07.01.2009

 

Foto-12-.JPG

 
 

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

Y
<br /> VICDANIMIN AYNASI(gazze)PARAMPARCA...Kalbi olanlarin cok az oldugu bir alemde hüzünle yasiyor olmanin izdirabiyla gecerken günlerim, katletmeye gemlenmis duygularin varliginda, masum insanlarin<br /> ölmesine hic bir sey yapamamanin derin üzüntüsüyle kahroluyorum...<br /> <br /> degerli arkadasim almanca bloguma ugradiginiz icin size cok tsk..ederim<br /> türkce blog yaparsam mutlak insancil cagrisimlar iceren bir cok yazi ve siirlerimi yayinlamak ve okumaya önem veren ve mutlulugu paylasmasini bilen sizler gibi düsündes insanlara sunarim...<br /> sevgilerimle daima<br /> Allah,a emanet olunuz!<br /> <br /> yakup icik almanya<br /> <br /> <br />
Antworten
S
masallah masallah tü tü kirk birkere:):)
Antworten
M
<br /> Sağol da, her yeri tükürük ettin yaa..<br /> <br /> <br />
S
Senin agzindan dinledigim icin ne kadar güzel bir siir oldugunu biliyorum Fatih abi,yüregine saglik..:))
Antworten
M
<br /> Teveccühün Sümeyye hanım...Şımartma bizi...İnsan bir Maşallah der yahu..Selamlar..<br /> <br /> <br />

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien