Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
13. August 2009 4 13 /08 /August /2009 21:33
Ey Şehâdet!

 

Ey Şehâdet!

 

Vuslâtınla pâyedâr eyle beni

Sırât köprüsünde bârika eyle beni

Cennet-i âlâ ya pâyitaht eyle beni

Resûlü kibriya ya Mihmândâr eyle beni

 

Ey Şehâdet!

 

Leylâyı istemem bana sen olmuşsun Cânân

Dil-i Pâremde Vallâhi sensin yek Güzâr-ı Cân

Mecnûndum ammâ tâki sana ikbâl olmadan

Bu Cân-ı Afşân sildi Leylâyı lügâttan

 

Ey Şehâdet!

 

Cihâd yolunda düştü gönlüme Cemre-i ûlân

Ağyâra karşı gazvede talep ettim Nâgehân

Tarîki Şühedâda târik etme beni Mihribân

Mâlûm ki bir Muhammed bir Şehiddir Mâh-rûyân

 

Ey Şehâdet!

 

Sana hicret ederken Yâr-ı gâr oldun bana

Müstemit iken âb-ı hayâtı bahşettin bana

Rûd-bâr oldun, O şerbetini içirdin kana kana

Bu cân-ı feda kıldım, visâl eyle Rahmâna

 

Ey Şehâdet!

 

Müteşekkirim sana kavuştum Muhammedime

Sabr-ı Eyyûb eyledim ulaştım Nâdideme

İnhışâş-ı esliha da teheccüdde seni ararken

Halvet oldum seninle Hâmd-u senâ Rabbime

 

Ey Şehâdet!

 

KEŞKE SANA VERECEK ELF-İ CÂNIM OLSAYDI!!!

M.Fatih

30.06.2003

Diesen Post teilen
Repost0

Kommentare

A
<br /> Abi ALLAHcc sefkini,azmini,gücünü artirsin! sanada bu yakisirdi.<br /> <br /> <br />
Antworten
F
<br /> hey klasse artikel.. :) Weiter so..<br /> <br /> mfg alex<br /> <br /> <br />
Antworten
Y
<br /> bana da ugra genc adam!<br /> cünkü buraya blog actigimi unutmusum ;)<br /> sevgiler<br /> selamlar<br /> <br /> <br />
Antworten
S
fatih abi ne kadar güzel kullanmissin türkce´yi..Mehmet Akif gibi yazmissin:D bu arada grup irsad´in sitesine de baktim cok güzel basarilar diliyorum....selamlar....
Antworten

Hoş Geldi̇ni̇z......

  • : M.Fatih
  • : Şiirlerim ve Yazılarım ANA SAYFA İÇİN TIKLA
  • Kontakt

Freitext

Arama Motoru

Zülfiyâre dokunduk

Gündüzün aydınlığın da saklandık, görmesinler diye
Gecenin karanlığın da nara attık, bilmesinler diye

Ne gündüz gösterdik, ne de gece yarısı bir varlık

Gece teheccüde kalktık, ne de müslüman desinler diye


Korkunun adını tedbir koyduk,
Tembelliğin adını sabır koyduk,
Düzelir dedik her şey zamanla,
Sonra kendimizi Mezarda bulduk....

M. Fatih


Şiirlerim

!!!

10448231 334168870067721 2755991602520367100 n

Tükenmiş yüreğimden ancak bu kadar
Yaralı yüreğimden ancak bu çıkar
Bizim ki şairlik değil, yürek sancısı
Elden bir şey gelmiyor, 
yazmışım ne yazar??


M. Fatih

Kategorien